Bijkleuren in het zwembad. - Reisverslag uit Cahors, Frankrijk van Theo en Matty Welten - WaarBenJij.nu Bijkleuren in het zwembad. - Reisverslag uit Cahors, Frankrijk van Theo en Matty Welten - WaarBenJij.nu

Bijkleuren in het zwembad.

Door: Mattheo2012portugal

Blijf op de hoogte en volg Theo en Matty

26 Juni 2012 | Frankrijk, Cahors

We zijn definitief aan de terugreis begonnen. Zoals enkele dagen geleden gemeld, waren we er nog niet uit wat we met de extra vakantiedag zouden doen.
Met name voor Matty begint het thuisfront te trekken. Ze wil gewoon weer in haar eigen bedje slapen.
Dus vanmorgen vanuit Andorra door de bergen ipv de tunnel naar Frankrijk gereden. Het waren onze laatste haarspeldbochten en toen we Foix voorbij waren werd het vlak en rechte wegen.
We moesten er weer even aan wennen en op een andere manier onze concentratie vast houden. "Ondanks" dat we de N wegen hebben genomen waren we toch om 15.30 uur bij het hotel en na de de spullen op de kamer te hebben gedeponeerd zijn we het zwembad ingedoken, biertje erbij en voordat we weer in het "zonnige" Nederland komen nog even wat kleur op doen. Want zo lezen we oa. op Facebook, het blijft zomer met een herfstachtig tintje.
Nou, morgen gaan we richting Parijs, een tocht van ongeveer 600 km en donderdag naar huis.
Waar we moreg belanden zien we morgenmiddag wel.
Groeten.

• 26 Juni 2012 - 16:37

Ruud Lucassen:

Toch een keer als eerste reageren! Als je morgen die 600 gaat doen, ga je neem ik aan niet alles over de RN doen. Geniet nog maar.
    Lucky

• 26 Juni 2012 - 16:48

Aad:

Superfoto in het zwembad. Driepootje zeker, ha,ha. Goeie reis naar Parijs en hou je haaks.